מסורב בנק? משכנתא חוץ בנקאית היא הפתרון בשבילך

קרדיט: pexels
ישנם לא מעט אנשים שנתקלים בסירוב משכנתא מול הבנק ובעקבות כך נתקעים עם תהליך רכישת הנכס. ישנן מספר דרכי פעולה אפשריות במקרה של סירוב משכנתא מהבנק, בכל אחת מהאפשרויות הקיימות, ההמלצה היא להיעזר בחברה המתמחה בייעוץ משכנתאות על מנת לקבל חוות דעת מקצועית עליה תוכלו לבסס את דרכי הפעולה. 

אז מה זה משכנתא חוץ בנקאית? 

משכנתא חוץ בנקאית היא בעצם הלוואה במטרה לרכישת דירה מגורם שהוא לא הבנק. ישנן לא מעט גורמים וחברות פיננסיות המציעות שירות זה, שיכול להיות פתרון לאלה שהבנק סירב לבקשתם למשכנתא או הערים עליהם קשיים רבים בתהליך שהפכו את העסקה ללא משתלמת. 

התנאים למשכנתא חוץ בנקאית הם לרוב לא אידיאליים ולרוב כוללים ריביות גבוהות יחסית לבנק. אך יש כאלו שזה הפתרון הנכון ביותר עבור המצב בו הם נמצאים.

מי צריך את זה? מסורבי בנקים אל תתייאשו!

הבנק הוא גוף המפוקח בידי גורמים רבים ועל כן תמיד שואף לצמצם למינימום את הסיכון בעסקאות שונות. לכן פעמים רבות הבנק מסרב למשכנתא פשוט מעודף זהירות, ידו קלה על ההדק בהגדרת לווים כ"מסוכנים".  

קרדיט: pexels

לכן סירוב מהבנק הוא לא סיבה להתייאש. היעזרות בגורמי מקצוע וחברות לייעוץ משכנתא תעזור לכם למפות את המצב הכלכלי שלכם, להבין מה הבעיה ולפעול על מנת לפתור אותה. 

- פרסומת -

משכנתא חוץ בנקאית היא פתרון יעיל. הגודל של החברות ורגולציות (אינן כפופות לנהלי בנק ישראל) השונות החלות עליהן מאפשרות להן גמישות יחסית (לעומת הבנקים) בהענקת הלוואות מורכבות. 

נשמע מסובך? לא לדאוג, אנחנו בפלאנר ייעוץ משכנתאות כאן כדי לעזור

התהליך של השגת משכנתא חוץ בנקאית הוא מורכב ואינו סטנדרטי ולכן מומלץ מאוד (ואף הכרחי) להיעזר באיש מקצוע העוסק בתחום- יועץ משכנתא. משכנתאות חוץ בנקאיות בפרט והתעסקות בסירוב משכנתא בכלל, הם נושאים הדורשים הרבה ידע בתחום הפיננסי ובמערכות הבנקים.

הצוות שלנו, בפלאנר ייעוץ משכנתאות, מתמחה בתחומים אלו בדיוק. פלאנר ייעוץ משכנתא היא חברה הידועה בזכות המקצועיות, הניסיון והאמינות שלה. מעבר לעזרה נקודתית בבעיה של סירוב משכנתא, יועצי המשכנתאות שלנו יוכלו לעזור לכם אף בבניית תכנית הבראה כלכלית ובייעוץ רחב לגבי אופי ההתנהלות שלכם מול הגופים הרלוונטיים.